nodo Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 Usch vad skönt det va att få bort W7:an. Hade problem med blåskärmar, eller är det svart skärmar nu för tiden. Sen så köpte jag en Hauppage WinTv modul där själva programmet inte funkade men var viktigt. Prövade alla komp lägen! Det gick att köra men knackigt med Media Center eller till exempel Corel Video Studio. Det fick bli återställning till Vista med servicepack 2 Beta RC som ände. I uppdateringshistoriken så står det om Vista sp2 "Recommended". Detta på min Notebook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 Bra att det fungerar nu men jag vill bara upplysa dig om att det som sagt är en beta, så gå inte och bygg upp någon "hata-windows7-sekt" nu Återkom när det är RC1 eller RTM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 Tänk på att Windows 7 kommer att lanseras först om ett år. Då har problem som du nämner lösts för länge sedan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lbl Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 -> Tänk på att Windows 7 kommer att lanseras först om ett år. Åååå PHAAAN, vad vet du som inte alla som Gissat i tråden "Gissa datumet då Windows 7 kommer att bli klart" vet ?? Om man gissar på 15/2 2010 så har man alltså rätt ?! /LbL! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lingman Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 Usch vad skönt det va att få bort W7:an.Hade problem med blåskärmar, eller är det svart skärmar nu för tiden. Sen så köpte jag en Hauppage WinTv modul där själva programmet inte funkade men var viktigt. Prövade alla komp lägen! Det gick att köra men knackigt med Media Center eller till exempel Corel Video Studio. Det fick bli återställning till Vista med servicepack 2 Beta RC som ände. I uppdateringshistoriken så står det om Vista sp2 "Recommended". Detta på min Notebook. Hur gjorde du för att få bort skiten??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lbl Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 -> Hur gjorde du för att få bort skiten??? Börja inte på det där ännu en gång nu, utan använd SÖK längst upp på den här sidan för att hitta ett FLERTAL olika Postningar som handlar om att ta bort Win7 ! /LbL! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nodo Posted February 19, 2009 Author Share Posted February 19, 2009 Hur gjorde du för att få bort skiten??? Ja,.. total återställning från backupskivor för Vista.., fullständig formatering av hårda disken!.. ..och du, reta inte upp W7 älskarna, det verkar va lite känsligt det där... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts