Gå till innehåll

Windows 7


Lingman

Recommended Posts

Win 7 bootar - man ser de fyra punkterna som bildar flaggan - sedan svart skärm med något om testversion i nedre vänstra hörnet.

Någon?

ursäkta

Win Vista X32 + Win 7

ASUS p5n32 premium, 2 x Western Digital 400 GB SATA, sapphire 3870 512 mb

intel dual core 2.2 ghtz

3 gb ram, integr ljud AC97

Win 7 installerad på D:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick du inte några felmeddelanden??

Hursomhelst, ett gott tips är att döpa den partion du ska använda till ett bättre namn... typ W7 eller så, därför att när du bootar upp datorn på din w7 dvd, är det inte säkert att du får samma enhetsbokstav som tidigare, speciellt om du som rekomenderat kopplar ur alla endra enheter som skrivare usb-enheter etc. Om du döper den... heter den det sedan också.

Ett annat tips är att bränna din dvd på lästa möjliga hastighet, (x1), för att få en bra slutprodukt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, då har installationen med andra ord aldrig fungerat och då känns det lika bra att installera om. Generellt vid installationsproblem rekommenderar jag att koppla loss allt som går att koppla loss, det vill säga skrivare, skanners, USB-hårddiskar.

Tack för er hjälp men nu får det vara nog till den skarpa versionen kommer.

Påtalas att jag installerat samtliga Windowsversioner sedan ver 1 och inte råkat ut för tillnärmelsevis något liknande detta elände som build 7022 åstadkommit. Hela natten, massor av brännande, nero, img. T,om testade från usb utan resultat. Nu har det gått ett dygn och jag vill inte hålla på längre. För att få bort skiten tvingas jag säkert köpa ytterligare en HD för att kunna formatera D: Utrymmet på mina andra båda externa Book Essential 500 gb tillåter ingen överföring, de är fulla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...