Gå till innehåll

WOT i IE8 och FF!


Sunshine

Recommended Posts

God kväll!

Fick en tankeställare idag! Laddade ner WOT i FF, okej, det funkar ju bra. Tänkte, nu så laddar jag ner denna även i IE8:an. Då gick det åt skogen helt och hållet, för jag kom inte in på min hemsida, utan fick felkod 404 hela tiden. Nu så tog jag bort WOT i IE8, okidoki allt gott och väl, det fungerar att komma in på min hemsida igen! Kan det tänkas att, WOT blockerar något, när denna är i både FF och IE8?

Skulle gärna veta vad som var felet när båda läsarna hade WOT. Fungerar fint igen, efter att avinstallerat i IE8:an.

Ha en bra kväll! Mvh// sunshine

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God kväll!

Fick en tankeställare idag! Laddade ner WOT i FF, okej, det funkar ju bra. Tänkte, nu så laddar jag ner denna även i IE8:an. Då gick det åt skogen helt och hållet, för jag kom inte in på min hemsida, utan fick felkod 404 hela tiden. Nu så tog jag bort WOT i IE8, okidoki allt gott och väl, det fungerar att komma in på min hemsida igen! Kan det tänkas att, WOT blockerar något, när denna är i både FF och IE8?

Skulle gärna veta vad som var felet när båda läsarna hade WOT. Fungerar fint igen, efter att avinstallerat i IE8:an.

Ha en bra kväll! Mvh// sunshine

Och WOT är vadförnågot??? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och WOT är vadförnågot??? :blink:

WOT visar om du surfar till säkra sidor genom att lägga till markeringar i din sökning på Google eller i din webmailläsare. Dessa markeringar fungerar som trafikljus. En grön markering, då är det bara att surfa dit, en röd markering, då skall man försöka undvika att gå till den sidan. Applikationern ligger i bakgrunden och du märker väldigt lite av den. Du kan alltså se om en websida uppfyller "hygiennivå" av säkerhet innan du surfar dit

Googla är enkelt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liknar nog McAfee SiteAdvisor, skulle tro.

Ja, dom är nog likvärdiga. Bara att jag fick prob, när jag hade båda installade i FF och IE8. Sedan jag avinstalla i IE8, så försvann problemet!

Kan det bero på att WOT har en kodning för FF och en annan för IE? Därför det buggar?

Mvh// sunshine

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...