Gå till innehåll

Adobe Flash Player 10.0.22.87


Samuel_1975

Recommended Posts

ja han inte se att du han förre mig på att lägga in detta,

om du vill så kan du få ta bort mitt inlägg om du vill för ja såg inte att nån hade satt in den förre mig B)

mvh

Samuel

Nänä ;)

Nu har ju flera chansen att se att det har kommit till en ny version

MVH Mickilina

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju passa på att framföra min undran: Varför heter den ordinarie Flash-tråden Macromedia Flash Player? :unsure:

Adobe köpte Macromedia 2005…

Egentligen borde Malou svara på frågan, tråden är ju hennes ;) , men min gissning på namnet är att mappen i Win\system32 heter Macromed

post-1531-1235556933_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

JoWa skrev:

Kan ju passa på att framföra min undran: Varför heter den ordinarie Flash-tråden Macromedia Flash Player? :unsure:

Adobe köpte Macromedia 2005

Mickilina skrev:

Egentligen borde Malou svara på frågan, tråden är ju hennes wink.gif , men min gissning på namnet är att mappen i Win\system32 heter Macromed

Självklart så kan jag svara på detta själv då det är jag som har skapat trådarna.

Anledningen till att tråden/trådarna har namnet Macromedia Flash Player är att det blivit så av gammal vana och som Mickilina även uppger att det har mycket med att mappen heter Macromedia.

Har nu i vilket fall ändrat rubrikerna i trådarna och heter numera Adobe Flash Player. Hoppas att detta är till belåtenhet för er alla ;)

MVH/Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Malou!

Jag skulle titta på länken, som du har med här. Men i vart fall jag, kommer ingen annan stans, än tillbaka till huvudmenyn när jag klickar på den.

Är den förträffliga guiden som du hade där innan, numera borttagen!?

Mvh/gebe

På nedanstående sida finns instruktioner/information om hur du går tillväga gällande avinstallation/installation av Adobe Flash Player

=> Adobe Flash Player Avinstallation/Installation:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej gebe!

Tyvärr så har där blivit trasiga länkhänvisningar då pga att forumet konveterade/flyttade för ett tag sedan. Har nu åtgärdat länkhänvisning etc...

Definitions- och programuppdateringar

Adobe Flash Player: Definitionsuppdateringar:

http://www.alltomxp.se/forum/index.php?sho...st=0#entry90283

Information, guider och nedladdningar

Adobe Flash Player Avinstallation/Installation:

http://www.alltomxp.se/forum/index.php?showtopic=7075

MVH/Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Malou för den återupplivade guiden till Flashen!

Jag gjorde det nu ordentligt vid avinstallationen av den gamla versionen. Och gick en vända i registret också, och tog bort nycklarna där på:

HKEY_CURRENT_USER -Software - Macromedia

HKEY_LOCAL_MACHINE Software- Macromedia

Och nu går det som smort igen!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Självklart så kan jag svara på detta själv då det är jag som har skapat trådarna.

Anledningen till att tråden/trådarna har namnet Macromedia Flash Player är att det blivit så av gammal vana och som Mickilina även uppger att det har mycket med att mappen heter Macromedia.

Har nu i vilket fall ändrat rubrikerna i trådarna och heter numera Adobe Flash Player. Hoppas att detta är till belåtenhet för er alla ;)

MVH/Malou

Ser bra ut. Man väntar sig ju att en uppdateringstråd skall vara uppdaterad. :P;)

I första inlägget saknas dock ett r på två ställen: Adobe Flash Playe ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej JoWa!

Ser bra ut. Man väntar sig ju att en uppdateringstråd skall vara uppdaterad. :P;)

Tack!

Självklart så skall en uppdateringstråd vara uppdaterad. Men här är det Mickilina som brukar sköta postandet av nya uppdateringar som hon sköter bra ;) Om det nu är Definitions/Uppdateringstråden/trådarna du menar?

Instruktionstrådarna så är det då jag som tar hand om dessa :P

I första inlägget saknas dock ett r på två ställen: Adobe Flash Playe ;)

Ajaj då fixar jag detta ögonaböj :rolleyes:

MVH/Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej JoWa!

Tack!

Självklart så skall en uppdateringstråd vara uppdaterad. Men här är det Mickilina som brukar sköta postandet av nya uppdateringar som hon sköter bra ;) Om det nu är Definitions/Uppdateringstråden/trådarna du menar?

Instruktionstrådarna så är det då jag som tar hand om dessa :P

Hej Malou!

Jag tänkte på ”uppdateringen” Macromedia Flash Player > Adobe Flash Player, som skedde 2006:o;)

Ajaj då fixar jag detta ögonaböj :rolleyes:

MVH/Malou

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej JoWa!

Jag tänkte på uppdateringen Macromedia Flash Player > Adobe Flash Player, som skedde 2006 :o;)

Aha ok. Ja det var ju ett tag sedan kan man lugnt säga :D Men nu är det i vilket fall fixat. Bättre sent än aldrig ;)

MVH/Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...