pTr Posted February 27, 2009 Share Posted February 27, 2009 Jag skulle vilja ha en trådlös switch, finns det? Jag har ett fungerande nätverk med router. Det finns ju trådlösa routrar med kabel ingångar, men jag gillar den routern jag har och vill inte byta. Ibland kommer nån hem med en bärbar dator och det hade varit skönt och slippa dra fram en nätverkskabel varje gång. Jag kom på nu efter åt att frågan är väldigt dum (fredag) eller :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sourna Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Jag skulle vilja ha en trådlös switch, finns det?Jag har ett fungerande nätverk med router. Det finns ju trådlösa routrar med kabel ingångar, men jag gillar den routern jag har och vill inte byta. Ibland kommer nån hem med en bärbar dator och det hade varit skönt och slippa dra fram en nätverkskabel varje gång. Jag kom på nu efter åt att frågan är väldigt dum (fredag) eller :P Vad jag vet så nej det gör det inte. Ja jo.. förstår ditt problem, men skaffa ny router gör kanske ditt internet snabbare så varför inte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanF Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Om du inte vill byta router så ska du skaffa en ren ap alternativt en andra router och anvnända den som en ap. edit: Jag antar att du menade att du ville ha trådlöst utan att byta router? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts