sepe2 Posted March 7, 2009 Share Posted March 7, 2009 Efter att under hösten/vintern ha bytt OS några gånger har jag fått på hårddisken C några mappar som heter "Windows.old". Mapparna innehåller flera GB onyttiga gamla saker som jag vill bli av helt och hållet, men jag har inte lyckats radera dom på något sätt hur hårt jag än har försökt. Please help me!!! Om DU vet hur jag kan radera bort dom mapparna, hjälp mig! Det är irriterande att inte bli av med dom mapparna och innehållet i dom. Och så tar dom närmare 20 GB av diskutrymmet. Jag har Windows 7 build 7000. MVH sepe2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickilina Posted March 7, 2009 Share Posted March 7, 2009 Hej sepe2! Det hade blivit två exakt lika trådar/inlägg. Jag deletade den andra tråden. MVH Mickilina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 7, 2009 Share Posted March 7, 2009 Inbyggda verktyget Disk Cleanup tar bort gamla installationer. Kör igång det och leta efter "Previous Windows installation(s)". Funkar det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sepe2 Posted March 7, 2009 Author Share Posted March 7, 2009 Inbyggda verktyget Disk Cleanup tar bort gamla installationer. Kör igång det och leta efter "Previous Windows installation(s)". Funkar det? Funkade perfekt!!! Nästan 30 GB gammalt skräp försvann. You are the best, Stenis!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts