vinne Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Hejsan! Jag försöker som sagt ansluta till en sån här VPN-klient (steganos) för att kunna surfa säkrare och mer anonymt på nätet, dock kommer felmeddelandet "en nätverkskabel är inte ansluten" upp när jag försöker ansluta till deras nätverksanslutning som skapas av programmet. Likaså när jag försöker koppla upp mig till andra liknande klienter! Men jag ska väl inte behöva ansluta nån kabel? Har prövat att inaktivera min vanliga trådlösa nätverksanslutning, men det hjälper inte. Ytterst tacksam för svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Bauer Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Jag använder Relakks, och har inte haft några problem med min trådlösa anslutning. Ett tips är att testa Relakks och se om den tjänsten fungerar. Gör den det, är det nog lite problem med den andra tjänsten. På Relakks skapar du bara ett konto, betalar och sedan gör du en ny anslutning i XP. Anvisningar finns på www.relakks.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts