Gå till innehåll

NFReader


e-son

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Om någon är sugen på en portabel (Feed-läsare) Flödesläsare på svenska, så har jag precis översatt ett väldigt bra och smidigt program, som läser 3 flödesformat (RSS, Atom och RDF), och kan importera/exportera prenumerationer i OPML-format. Två läs-vyer att välja på... text och html, samt gott om inställningsmöjligheter gör den här till en klar favorit. Lätt att backa upp, och att ta med sig på t.ex usb-minne, och aldrig någon ominstallation eller nykonfigurering. Man flyttar/kopierar ju helt enkelt hela mappen dit man för tillfället vill ha den! Hojta gärna till om ni hittar några "ankor" i översättningen! Jag vet inte när programutvecklaren uppdaterar nedladdningen med svenska språket, så jag lägger med länk till språkfil och ikon. Packa bara upp zip-filen till programmets "Languages"-mapp!

NFReader hemsida/nedladdning!

nfreader.png

Redigerad av e-son
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den hoppa ner omedelbart här.... bifogar den då! ;) Fick zippa för att kunna bifoga!

Du kunde ju passa på att inkludera den svenska språkfilen (och eventuellt ta bort andra) i denna zip… :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kunde ju passa på att inkludera den svenska språkfilen (och eventuellt ta bort andra) i denna zip :)

Kunde jag gjort.... men allt kommer att finnas på hemsidan ganska snart, så jag tänkte faktiskt ta bort det jag la ut här. Det blir ju snabbt gammalt också! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

Changelog

Version 1.3.8:

[+] A Swedish language file was added.

[+] With the F12 key is now directly into the HTML view to be changed. With Shit-F12 can also be used to view HTML-changed, except that here the focus is not in the HTML control is set.

[*] The import of non-standard OPML files has been improved.

[*] Minor corrections and changes to the UI.

[-] The retrieval of all feeds (feeds / All update) did not always work.

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Changelog

Version 1.3.8:

[+] A Swedish language file was added.

[+] With the F12 key is now directly into the HTML view to be changed. With Shit-F12 can also be used to view HTML-changed, except that here the focus is not in the HTML control is set.

[*] The import of non-standard OPML files has been improved.

[*] Minor corrections and changes to the UI.

[-] The retrieval of all feeds (feeds / All update) did not always work.

;)

Hmm.... Google Translate alltså.... :rolleyes: "With Shit-F12 can also be used to view HTML..." :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 månader senare...
  • 4 månader senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...