PCGuiden Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Hej jag söker ett pdf program där redigering av pdf dokumentet är möjligt samt att man kan konvertera ett word dokumet till pdf format Helst gratis... Finns detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Hej jag söker ett pdf program där redigering av pdf dokumentet är möjligt samt att man kan konvertera ett word dokumet till pdf formatHelst gratis... Finns detta? Jag skulle också vilja ha ett gratisalternativ som inte kräver så mycket kräm, men vad gäller utskrifter så har jag bara hittat CutePDF men det går inte att redigera filerna i det prgrammet. Nu har jag iofs Acrobat 9, men att pröjsa 1000-tals kronor för det känns ju lite svettigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobias84 Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Gratisprogrammet Pdf995 kan du skapa pdf-filer. har du word 2007 finns ett tillägg till det som gör att du kan spara worddokument som pdf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 GSview/Ghostscript har jag använt. http://www.softpedia.com/get/Others/Miscel...us/GSview.shtml http://www.softpedia.com/get/System/System...ostscript.shtml Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 I OpenOffice kan du göra pdf av worddokument, bör gå att ändra pdf-er också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
essin Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 Hej jag söker ett pdf program där redigering av pdf dokumentet är möjligt samt att man kan konvertera ett word dokumet till pdf formatHelst gratis... Finns detta? doPDF is compatible with Windows 2000/XP/XP x64/2003 Server/2003 Server x64/Vista/Vista x64 and requires approximately 10MB of free disk space. Detta är program som Du kanska kan avända. essin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts