kudden Posted March 16, 2009 Posted March 16, 2009 På min vista,som är i malmö nu(utan mig) går dom senaste fyra senaste uppdateringarna inte att installera.Det låser sig på 30-40% och sen är det stopp.Det står ju inte vilka dom är (det står bara att det är fyra uppdateringar att hämta) så man kan inte ta dom från microsoft manuellt.efter tio timmar står det fortfarande och tuggar. felsäkert läge kanske?Kan inte pula med den själv nu Quote
e-son Posted March 16, 2009 Posted March 16, 2009 På min vista,som är i malmö nu(utan mig) går dom senaste fyra senaste uppdateringarna inte att installera.Det låser sig på 30-40% och sen är det stopp.Det står ju inte vilka dom är (det står bara att det är fyra uppdateringar att hämta) så man kan inte ta dom från microsoft manuellt.efter tio timmar står det fortfarande och tuggar. felsäkert läge kanske?Kan inte pula med den själv nu Avbryt uppdateringen som har fastnat, och starta om burken... händer samma sak igen, så avbryt återigen och prova Fix 2 i nedanstående tråd! http://www.alltomxp.se/forum/index.php?s=&...ost&p=88790 Quote
Recommended Posts