gsb Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Hej Jag hittar inte någon länk på MS hemsoda för att ladda ner WinXP sp3 (x64). Nån som kan hjälpa mig? /Gunnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lasseska Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Det finns ingen SP3 till XP 64, endast till 32 bitars XP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted March 23, 2009 Author Share Posted March 23, 2009 OK, får nöja mig med sp2. Vet du om det är nåt sp3 på g? /G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Vet du om det är nåt sp3 på g? Inget SP3 på gång och jag tror inte att det överhuvudtaget kommer något SP3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Inget SP3 på gång och jag tror inte att det överhuvudtaget kommer något SP3. Stämmer, enligt http://www.microsoft.com/windows/lifecycle/servicepacks.mspx kommer det inte att släppas ytterligare Service Packs för Server 2003/XP x64. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts