Gå till innehåll

Windows 7 i september?


grinders

Recommended Posts

Varför inte 9 september -09 kl 09:09? ;)

God kväll! Jag har nyss ringt upp MicroSoft (safe source) och fått veta att Windows 7:an kommer snarare än vad alla väntar på! Så ALLA inskickade svar är på tok för långt fram i tiden!

Den som väntar på något GOTT, väntar inte för länge! B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God kväll! Jag har nyss ringt upp MicroSoft (safe source) och fått veta att Windows 7:an kommer snarare än vad alla väntar på! Så ALLA inskickade svar är på tok för långt fram i tiden!

Den som väntar på något GOTT, väntar inte för länge! B)

:lol: Jaha, så då är Windows 7 klar då? Men att det är något strul med paketering och distribution? Vi väntar med spänning på fortsättningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Windows 7 kommer nog komma till företag (datortillverkare) i november och släppas till allmänheten i december / januari.

Om man ska tro den ursprungliga planen så är det antagligen så, men jag kan mycket väl tänka mig att Microsoft faktiskt överraskar och ser till att få ut Windows 7 på datorer som säljs inför julhandeln.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man ska tro den ursprungliga planen så är det antagligen så, men jag kan mycket väl tänka mig att Microsoft faktiskt överraskar och ser till att få ut Windows 7 på datorer som säljs inför julhandeln.

God kväll!

W7:an är på g redan nu i slutet av denna månad, har jag fått veta av en RelaCom-tekniker! Men om han fått veta detta på säker/osäker källa, förtäljer inte sagan!

Vi får väl avakta och se!

God Kväll igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade med en representant för MS å Dustin Home Digital Expo, och hon var mycket förtegen om RTM, men sa att Windows 7 följde tidsplanen och att man siktade på lansering 3 år efter föregående version.

Vista:

RTM: November 8, 2006

Vol. Lic.: November 30, 2006

Retail: January 30, 2007

Vilket i så fall borde betyda:

Windows 7:

RTM: November, 2009

Vol. Lic.: November, 2009

Retail: January, 2010

First seen as torrent: Soon after RTM :P

Observera att detta är SPEKULATION!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även om Windows 7 kommer ut exempelvis i november så dröjer ju svensk version några månader till.Jag tror faktist fortfarande inte att de kommer att vara klara i år.

/grinders

Vi kan spekulera hur mycket som helst det är Microsoft som bestämmer. Och vad vi vet har Microsoft inte bestämt tidsplanen för lanseringen ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...