grinders Posted March 31, 2009 Posted March 31, 2009 Enligt Metro teknik kommer Windows 7 att släppas redan i september? http://www.metro.se/2009/03/26/51943/windo...-for-att-sla-i/ /grinders Quote
perbear Posted April 1, 2009 Posted April 1, 2009 Det är något dom själva hittat på. Och vilket datum är det idag? IDAG tror jag benhårt på att w7 släpps 7 juli klockan 07:07 i alla tidszoner men det är bara idag! Quote
Laffe Posted April 1, 2009 Posted April 1, 2009 Och vilket datum är det idag? IDAG tror jag benhårt på att w7 släpps 7 juli klockan 07:07 i alla tidszoner men det är bara idag! Varför inte 9 september -09 kl 09:09? Quote
Sunshine Posted April 1, 2009 Posted April 1, 2009 Varför inte 9 september -09 kl 09:09? God kväll! Jag har nyss ringt upp MicroSoft (safe source) och fått veta att Windows 7:an kommer snarare än vad alla väntar på! Så ALLA inskickade svar är på tok för långt fram i tiden! Den som väntar på något GOTT, väntar inte för länge! Quote
perbear Posted April 2, 2009 Posted April 2, 2009 God kväll! Jag har nyss ringt upp MicroSoft (safe source) och fått veta att Windows 7:an kommer snarare än vad alla väntar på! Så ALLA inskickade svar är på tok för långt fram i tiden!Den som väntar på något GOTT, väntar inte för länge! Jaha, så då är Windows 7 klar då? Men att det är något strul med paketering och distribution? Vi väntar med spänning på fortsättningen. Quote
izon Posted April 2, 2009 Posted April 2, 2009 jag tror det är bara Win7 RC eller Pre-RC.. Oj jo jag tänkte inte helt klart där. Visst är det RC'n jag menar. den färdiga releasen kommer nog första juli Quote
Andreas Stenhall Posted April 2, 2009 Posted April 2, 2009 Har rensat bort några offtopic-inlägg... Quote
Sleepwalker Posted April 2, 2009 Posted April 2, 2009 Windows 7 kommer nog komma till företag (datortillverkare) i november och släppas till allmänheten i december / januari. Quote
Andreas Stenhall Posted April 2, 2009 Posted April 2, 2009 Windows 7 kommer nog komma till företag (datortillverkare) i november och släppas till allmänheten i december / januari. Om man ska tro den ursprungliga planen så är det antagligen så, men jag kan mycket väl tänka mig att Microsoft faktiskt överraskar och ser till att få ut Windows 7 på datorer som säljs inför julhandeln. Quote
Sleepwalker Posted April 2, 2009 Posted April 2, 2009 Som sagt.. Win7 kommer nog släppas till datortillverkare redan i november, kanske i slutet av oktober. Quote
Sunshine Posted April 2, 2009 Posted April 2, 2009 Om man ska tro den ursprungliga planen så är det antagligen så, men jag kan mycket väl tänka mig att Microsoft faktiskt överraskar och ser till att få ut Windows 7 på datorer som säljs inför julhandeln. God kväll! W7:an är på g redan nu i slutet av denna månad, har jag fått veta av en RelaCom-tekniker! Men om han fått veta detta på säker/osäker källa, förtäljer inte sagan! Vi får väl avakta och se! God Kväll igen! Quote
Sleepwalker Posted April 2, 2009 Posted April 2, 2009 Har RC1 kommit ut än? Då menar jag riktiga och inte bara vad alla påstår sig ha. Quote
Andreas Stenhall Posted April 2, 2009 Posted April 2, 2009 Har redigerat bort ett inlägg i tråden! Den enda RC:n som släpps kommer att släppas i april/maj, så svaret på frågan om RC:n kommit är nej. Quote
Sleepwalker Posted April 2, 2009 Posted April 2, 2009 Exakt vad jag tänkte poängtera. Den kan inte komma ut eftersom inte ens RC:n har kommit. Quote
grinders Posted April 2, 2009 Author Posted April 2, 2009 Även om Windows 7 kommer ut exempelvis i november så dröjer ju svensk version några månader till.Jag tror faktist fortfarande inte att de kommer att vara klara i år. /grinders Quote
si3rra Posted April 5, 2009 Posted April 5, 2009 Pratade med en representant för MS å Dustin Home Digital Expo, och hon var mycket förtegen om RTM, men sa att Windows 7 följde tidsplanen och att man siktade på lansering 3 år efter föregående version. Vista: RTM: November 8, 2006 Vol. Lic.: November 30, 2006 Retail: January 30, 2007 Vilket i så fall borde betyda: Windows 7: RTM: November, 2009 Vol. Lic.: November, 2009 Retail: January, 2010 First seen as torrent: Soon after RTM Observera att detta är SPEKULATION! Quote
perbear Posted April 6, 2009 Posted April 6, 2009 Även om Windows 7 kommer ut exempelvis i november så dröjer ju svensk version några månader till.Jag tror faktist fortfarande inte att de kommer att vara klara i år./grinders Vi kan spekulera hur mycket som helst det är Microsoft som bestämmer. Och vad vi vet har Microsoft inte bestämt tidsplanen för lanseringen ännu. Quote
si3rra Posted April 6, 2009 Posted April 6, 2009 (edited) för att spekulera vidare: (Källa: http://www.djforum.ru/showpost.php?p=45651&postcount=6) Svenska borde väl vara i "Wave 4"? Edited April 6, 2009 by si3rra Quote
Andreas Stenhall Posted April 6, 2009 Posted April 6, 2009 Fin överblick men när kommer den svenska versionen? Jag har sett något liknande för länge sedan och då saknades också det svenska språket, som rimligtvis släpps samtidigt som de andra nordiska språken. Quote
grinders Posted April 6, 2009 Author Posted April 6, 2009 Detta har jag också sett för länge sen. Man får väl hoppas att svenska versionen ligger inte längst ner på prioriteringslista. /grinders Quote
Recommended Posts