Lasse B Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 En fråga, dum eller bra vet jag ej. Ett problem som har dykt opp, spelar kanske inte så stor roll men irriterar bara. När jag skall logga ur datorn, kommer det fram en text med ett rött kryss, det står ungeför så här Kan ine stänga av, windows håller på att avslutas, det flashar bara till så sen avslutar det. Fastän jag väntar en stund inna jag loggar ut kommer detta. Håller datorn på att säga opp sig. Har inte varit så tidigare, vad kan det bero på ??? Lasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickilina Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Troligtvis bara någon process som inte är villig stanna av. Tror inte du behöver oroa dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gepe Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Du kan ladda hem user profile hive cleanup service och installera det. Det är microsofts eget program som ser till att pågående processor avslutas när man skall logga ut. http://www.microsoft.com/downloads/details...70-42470e2f3582 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted April 3, 2009 Author Share Posted April 3, 2009 Tackar. Då stänger jag detta ämne. Lasse B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts