DAson Posted April 12, 2009 Share Posted April 12, 2009 Tänkte fråga en sak angående Windows Longhorn Reloaded. Har testat den nån gång och tänkte kolla om den fanns men jag kan inte finna den nånstans. Har kollat runt på Google utan att finna något med Windows Longhorn finns det en möjlighet att ta ned en testversion eller är det borttaget? Hoppas att denna fråga inte har hamnat i fel kategori på forumet. Jag vänder mig till er som vet mer om Windows Longhorn. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheninrome Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 Tänkte fråga en sak angående Windows Longhorn Reloaded. Har testat den nån gång och tänkte kolla om den fanns men jag kan inte finna den nånstans. Har kollat runt på Google utan att finna något med Windows Longhorn finns det en möjlighet att ta ned en testversion eller är det borttaget? Hoppas att denna fråga inte har hamnat i fel kategori på forumet. Jag vänder mig till er som vet mer om Windows Longhorn.//DAson Longhorn var ju bara arbetsnamnet på Vista, tror inte det finns några betor kvar eller så ute på webben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts