Pudelius Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 Fan mitt internet bara kopplar ned hela tiden,måste vara jäkligt dåliga teleledningar här! Knepigt sa jag,jag kör själv ADSL utan problem.Har du Windows XP eller Vista...eller...nej jag har Windows 98...Öhhh...kan det möjligen vara orsaken..eller.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silenz Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 nej tror inte 98an är orsaken men det finns ett delningsfilter när man kör över telelinjen som brukar rackla be han ringa support. Nåt är ju galet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 eller så kan du dela med dig av ditt internet til han asså skaffa en trådlös router och sätt på WEP eller WAP och ge han lösenet så han kan logga in. man ska vara snäll mot sina grannar! jag delar kostnaderna på mitt bredband med min granne går hur bra som hellst.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 Uppgradera firmware i hans router. Där finns D-Link routrar vars programversion är dåliga på att hålla uppe länken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts