Gå till innehåll

Windows 7 Build 7106 Engelska på Måndag


Rebom

Recommended Posts

Och paraplyer har blivit billiga så klaga inte :D

Nop, jag lovar! :D

Torrenten är ute på torrents.ru, här är en länk för er som inte är medlemmar!

Har lagt upp .torrent filen på snabbdela, vet dock inte om jag får länka :X

Skicka gärna ett PM med länk om du vill!? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska den här betyda!!!

The current situation has been clarified a bit to me. (Thanks to Tom W for this). Build 7106, which leaked the other day in chinese, is in fact 7076 with a revved up build number. So currently 7077 is the newest from a code perspective as 7106 does not contain the new visual style elements (updated taskbar buttons etc…) that are in 7077. So for all of you who have 7077, stick with it and don’t bother with 7106, it’s not worth the hassle of attempting to translate it. I really only did it myself to see if it was even possible. 7077 is re-installing on my laptop as I write this.

Källa: http://chris123nt.com/2009/04/13/windows-7...-the-confusion/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, jag går tillbaka till XP nu tills RC kommer..

Haha inte bara för att du inte förstår dig på buildnumren väl? Känns lite drastiskt att gå miste om underbara Windows 7 för en sådan sak. Själv slänger jag nog in 7077 x64 i helgen om inget bättre kommit, tillsammans med en slimmad XP i dualboot enbart för PunkBuster.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tro jag väntar verka invecklat de byggen sist som läckte ut man skall packa upp dem osv

Det är väl bara den där kinesiska som är lite krånglig när man ska göra om den till engelska. Alla de andra är väl helt vanliga ISO's?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha inte bara för att du inte förstår dig på buildnumren väl? Känns lite drastiskt att gå miste om underbara Windows 7 för en sådan sak. Själv slänger jag nog in 7077 x64 i helgen om inget bättre kommit, tillsammans med en slimmad XP i dualboot enbart för PunkBuster.

Nja, blev lite för mycket där ett tag med en massa omformateringar hela tiden. Att spotify inte fungerar gör det inte bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...