DAson Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Har frågor angående Virtual PC 2007. Går det att installera Windows t.ex. Windows 7 beta i Virtual PC 2007? Hoppas på någon som testat detta! //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Det går alldeles utmärkt bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted April 17, 2009 Author Share Posted April 17, 2009 Testade med Windows 7 Beta 1 Build 7000 i Virtual PC 2007 och märkte direkt att det var ingen idé att att installera Windows 7 betan för det gick segt så jag tog bort det mitt system är nog lite för klent att köra ett annat Windows Virtuellt och med tillfällig hårddisk. Nä jag skippar detta och kör med ett Windows var för sig på samma disk t.ex. att installera over XP med Vista eller Win7. Har som sagt testat men det gick segt! //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts