Gå till innehåll

Windows XP


morno

Recommended Posts

hej

har ett problem. var inne i regedit och raderade nycklar i Software. nu kan jag inte logga in på min windows XP. Windows laddar som den ska men när logon screenen kommer så står det bara Windows XP det är allt inget mera händer. jag kör CHKDSK /R /P

om nån har nån mer info om mitt problem så vore jag tacksamm. jag raderade en sak som hetter CONSOL.INF och nån mera .Inf från mappen Windows bara.. kan det vara orsakern? bootar CMD med CDn. tur att jag har mera änn en dator. jag har värdefull info på min andra dator som jag inte vill ska gå förlorade. snälla hjälp mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej

har ett problem. var inne i regedit och raderade nycklar i Software. nu kan jag inte logga in på min windows XP. Windows laddar som den ska men när logon screenen kommer så står det bara Windows XP det är allt inget mera händer. jag kör CHKDSK /R /P

om nån har nån mer info om mitt problem så vore jag tacksamm. jag raderade en sak som hetter CONSOL.INF och nån mera .Inf från mappen Windows bara.. kan det vara orsakern? bootar CMD med CDn. tur att jag har mera änn en dator. jag har värdefull info på min andra dator som jag inte vill ska gå förlorade. snälla hjälp mig.

Testat med att köra in XP-skivan och välja reparera?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok.. funka inte.. fick formatera och installera om.. tur att ja hadde LAN Drivisarna till min Laptop annars hadde jag fått problem.

uppdaterar min XP burk nu... kunde välja imällan XP Home eller Pro valde Pro denna gången.. hadde Home innan..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...