Nicklas Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 Eller åtminstone inte i sin nuvarande form. Microsoft kommer tillåta piratkopierade Windows 7 installationer att hämta hem uppdateringar som är viktiga för säkerhet och funktion från Windows update. Däremot kommer man kräva en validerad licens för att få tillgång till "lull-lull" nerladdningarna. Källa: http://news.softpedia.com/news/Windows-7-P...ft-110386.shtml Kanske ingen purfärsk nyhet men kan inte minnas jag sett den här i alla fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 Precis så är det redan för XP och Vista Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted May 3, 2009 Author Share Posted May 3, 2009 Aha det hade jag ingen aning om. Men varför är det så många som har problem med WGA på sina pirat XP då? De får ladda ner nya patchar hela tiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 MS kollar bara om dom har pirat CD-keys. dom kommer nog sluta med det. annars kan man disabla WGA i regedit tror jag. tästa sök på WGA i regedit så kanske du kan hitta nåt.. kommer inte göra det för jag har inte det problemet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts