mullcom Posted May 5, 2009 Share Posted May 5, 2009 Hej. jag är lite nyfiken då jag har flera datorer i hemmet å kände det att Windows 7 funkade riktigt bra på första datorn jag installera. nu är frågan. får man använda samma nyckel och skiva till de övriga datorer i nätverket? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted May 5, 2009 Share Posted May 5, 2009 Hej.jag är lite nyfiken då jag har flera datorer i hemmet å kände det att Windows 7 funkade riktigt bra på första datorn jag installera. nu är frågan. får man använda samma nyckel och skiva till de övriga datorer i nätverket? Det är skrivet att du får använda samma nyckel på 3 datorer... Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mullcom Posted May 5, 2009 Author Share Posted May 5, 2009 Det är skrivet att du får använda samma nyckel på 3 datorer...Mange Kanon jag som har precis tre datorer också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
göte Posted May 5, 2009 Share Posted May 5, 2009 Hej.jag är lite nyfiken då jag har flera datorer i hemmet å kände det att Windows 7 funkade riktigt bra på första datorn jag installera. nu är frågan. får man använda samma nyckel och skiva till de övriga datorer i nätverket? Om du laddar ner Windows 7 en gång till från Microsoft så finns det en stor chans att du får ytterligare en nyckel. Jag har fått två på det här viset och till den gamla bulid 7057 fanns det ju minst 10 nycklar ute Varför inte testa en gammal nyckel - Microsoft skiftade ju inte nycklar mellan de olika byggena som funnits ute tidigare MVH Göte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts