si3rra Posted May 5, 2009 Share Posted May 5, 2009 Windows 7 Ultimate x64 (6.1.7100) Windows Live Messenger 14.0.0206 Någon mera som upplever att WLM i Windows 7 (7100) alltid har 2 "aero peek" previews! en för kontaktlistan och en för min egen visningsbild. Någon som vet om det är bugg eller om det är tänkt att vara så? (se bifogad skärmbild) 1. Min visningsbild 2. Kontaktslistan 3. 2 konversationsfönster (som är flikade med Messenger Plus!) Beteendet kommer inte från Plus!, och har även sett det i x32 versionen av Win7. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Ja, jag tycker det är jobbigt också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinget Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Japp, oerhört irriterande. Skulle vilja ha den i systemfältet som jag alltid haft det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Japp, oerhört irriterande. Skulle vilja ha den i systemfältet som jag alltid haft det... Kör den i vista-kompatibelt läge /G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mullcom Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Japp, oerhört irriterande. Skulle vilja ha den i systemfältet som jag alltid haft det... jag hitta en guide så du får det som det brukar vara MSN till systemfältet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts