Gå till innehåll

Uninstall internet explorer i windows 7


mullcom

Recommended Posts

Det är helt ok... :) att göra så i syftet att kontrollera stavning och övrig funktion i den svenska W7RC, likaså att installera ett annat alternativ.

Men i övrigt har min åsikt om ie8 ändrats totalt sedan W7 kom till min dator (ver 6801), nu är det den enda hittils iaf.

Den är snabb och effektiv och det finns de flesta tillägg som man kan tänka sig att använda. Men ska man installera tillägg bör man minimera dem till ett fåtal, men den biten gäller även andra webbläsare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej..

Om ni känner som mig å är inte ett dugg intresserad av att sitta vid internet explorer och surfa, å vill inte veta av det alls.

Lugn. Det finns ett det ett sätt att ta bort IE å guiden finns på denna länk nedanför.

Uninstall internet explorer

Why uninstall IE? Sedan i tisdags när jag laddade ner 7100 RC med IE, så har jag ej haft stabilare IE! Sant! Snabb är både Os-et och IE, så för mig får det bli denna konfig.

Tillägg: IE 8 är 3 till 4 ggr snabbare i W7 än Vistan. Då gäller detta på MIN dator.

PS: Hur upplever NI andra detta med IE i W7? DS:

Varma hälsningar från North of Lapland//// Sunshine

EDIT: Glömde att skriva, har kört W7 sedan denna kom ut som beta. Är en som är med som testare av denna produkt..... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...