Venoms Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 En fundering som jag vaknade till i natt... Problemet: Om jag skickar ett mail till "kalle@meddelandeservice.com" som i sin tur vidarebefodrar brevet till "kalle@kalles.se" utan att öppna brevet, hur kommer respektive kvitto att se ut, dvs innehållet och från vilka adresser kommer det att stå i huvudet? Givetvis är det så att mottagaren kan välja alternativet att inte skicka kvitton alls... men om så sker hur, skulle de se ut? Quote
AndreasNilemo Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 En fundering som jag vaknade till i natt...Problemet: Om jag skickar ett mail till "kalle@meddelandeservice.com" som i sin tur vidarebefodrar brevet till "kalle@kalles.se" utan att öppna brevet, hur kommer respektive kvitto att se ut, dvs innehållet och från vilka adresser kommer det att stå i huvudet? Givetvis är det så att mottagaren kan välja alternativet att inte skicka kvitton alls... men om så sker hur, skulle de se ut? testa? Quote
Recommended Posts