Gå till innehåll

Få fram backupen på en bärbar


Recommended Posts

Hejsan grabbar och tjejer!

Vi har ett litet men nog så irriterande problem. Min lilla gumma har köpt sig en ASUS Notebook PC för ett halvår sen kanske. Tänkte bränna ut backupen som ligger på en egen partition, men nu finns inte brännarprogrammet kvar det var en 30 dagarsvariant som hon avinstallerade. nu kommer hon inte ihåg vad programmet hette. Jag tror att det kan ha varit Nero, kanske BackitUp eller nåt sånt.

Är det nån som vet vad som brukar användas så är jag tacksam.

(Det vore ju bra att kunna installera om den, alla drivrutiner och OP:t ligger ju där. Man får ju ingen skiva nu för tiden.)

MVH

Power

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan grabbar och tjejer!

Vi har ett litet men nog så irriterande problem. Min lilla gumma har köpt sig en ASUS Notebook PC för ett halvår sen kanske. Tänkte bränna ut backupen som ligger på en egen partition, men nu finns inte brännarprogrammet kvar det var en 30 dagarsvariant som hon avinstallerade. nu kommer hon inte ihåg vad programmet hette. Jag tror att det kan ha varit Nero, kanske BackitUp eller nåt sånt.

Är det nån som vet vad som brukar användas så är jag tacksam.

(Det vore ju bra att kunna installera om den, alla drivrutiner och OP:t ligger ju där. Man får ju ingen skiva nu för tiden.)

MVH

Power

Plocka ner en try-out version kanske? Tror inte det kan spela så stor roll vilket program man använder men Nero Back it-up (eller hur det stavas) brukar förlja med många datorer vi säljer på jobbet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...