Gå till innehåll

Radar Sync


Recommended Posts

Har installerat programmet radar sync och det visar att jag borde uppdatera vissa drivrutiner.

Men vet inte om jag litar på det för att t.ex har jag den senaste från tillverkarna men den vill jag skall uppdatera den i alla fall. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har installerat programmet radar sync och det visar att jag borde uppdatera vissa drivrutiner.

Men vet inte om jag litar på det för att t.ex har jag den senaste från tillverkarna men den vill jag skall uppdatera den i alla fall. :blink:

Det där programet har jag hört folk prata om här förut.. och i ärlighetens namn har jag aldrig förstått vad det igentligen ska vara bra till.

Jag menar inget dumt för det kanske är ett super bra program osv, men jag ser inte riktigt syftet med det då exempelvis som du nu beskriver "men den vill jag skall uppdatera den i alla fall" och du är inte den förste som beskriver detta om jag inte blivit helt dement.

Hur jobbigt är det igentligen att hämta de drivare som man behöver från respektive tillverkare? så ändlöst många komponenter har man ju sällan så det skulle ta orimligt lång tid vid exempelvis en ominstalation eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där programet har jag hört folk prata om här förut.. och i ärlighetens namn har jag aldrig förstått vad det igentligen ska vara bra till.

Jag menar inget dumt för det kanske är ett super bra program osv, men jag ser inte riktigt syftet med det då exempelvis som du nu beskriver "men den vill jag skall uppdatera den i alla fall" och du är inte den förste som beskriver detta om jag inte blivit helt dement.

Hur jobbigt är det igentligen att hämta de drivare som man behöver från respektive tillverkare? så ändlöst många komponenter har man ju sällan så det skulle ta orimligt lång tid vid exempelvis en ominstalation eller liknande.

Det är 15 st.bl.annat comodo system cleaner som jag vet att jag har den senaste versionen av.Likaså grafikkortet.

Nej jag tar bort det.Bättre det än att göra något som jag får ångra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag laddade ner radar sync och den uppdaterade sånt jag inte lyckats med att själv uppdatera, fick dock göra systemåterställning och ringde även

datasupporten och fråga varför datorn inte ville ha senaste uppdateringarna och fick då svaret att 1: sp 1 ställde till det 2: datorn behöver inte alls

senaste drivrutinerna för att funka bra och tydligen gör det ingen skillnad vad gäller säkerheten heller .Så jag har näst senaste grafikkortet och funkar

bra. Nästa nyinstallation skall jag testa ett 11:te (?) förfarande dvs först köra in sp 1 och därefter drivrutinerna och vänta till dan efter med att slå på

update och då välja själv vilka som skall installeras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...