Gå till innehåll

Systemåterställning


Recommended Posts

När jag var inne och tittade på systemåterställning, så skapas ju återställningspunkter.

Den senaste som hade skapats var en återställningspunkt som hette: Borttagning av Språkpaket ??? Vad menas med det ??Jag har inte tagit bort något ??

Har någon ettt svar på det ????

Lasse B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag var inne och tittade på systemåterställning, så skapas ju återställningspunkter.

Den senaste som hade skapats var en återställningspunkt som hette: Borttagning av Språkpaket ??? Vad menas med det ??Jag har inte tagit bort något ??

Har någon ettt svar på det ????

Lasse B

Hej ! Menar du att du bara har en sån ? jag har flera, om du kollar " tillförlitlighet - och prestandaövervakning så ser du in/av stallationer, kolla även update på historian .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej ! Menar du att du bara har en sån ? jag har flera, om du kollar " tillförlitlighet - och prestandaövervakning så ser du in/av stallationer, kolla även update på historian .

Nej jag har flera av den sorten, avins av SPRÅKPAKET, ringde ändå HP och dom sa att det var okej, okej fattar jag inte varför men man skall skall tydligen inteveta allt

Hur många av avibs SPRÅKPAKET hade du ??

LB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag har flera av den sorten, avins av SPRÅKPAKET, ringde ändå HP och dom sa att det var okej, okej fattar jag inte varför men man skall skall tydligen inteveta allt

Hur många av avibs SPRÅKPAKET hade du ??

LB

Kommer inte ihåg men efter systemåterställning började det om igen och kan se i tillförlitligtsövervakar`n en lång rad

med "installation av språkpaket- avinstall-install-avinstall-install och samma i systemåterst ,det blir lite sjukt över det hela, blunda och låtsas du aldrig sett det.

Jag kan inte låta bli ta upp en annan sjuk grej och det är vid avinstallation av program när systemet varnar med full flagg att programmet måste finnas i systemet vilket är lögn och förbannad dikt.

Igår avinstallerade jag nvidia`s kontrollpanel och systemet flaggar vilt rött/ omstart och stor cirkus då windows försöker

hitta och installera på nytt vilket windows lyckades med, jag våga inget annat en klicka på install och en bra bit in på

installationen kommer en ruta att nvidia`s kontrollpanel inte är nödvändig för systemet "ridå ".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad går jag in för att hitta detta som du info om ( tillförlitlighet - och prestandaövervakning )

Men enligt HP Support var det okej.

Ha en bra dag, bara du kan väkleda mig till ovan.

LB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad går jag in för att hitta detta som du info om ( tillförlitlighet - och prestandaövervakning )

Men enligt HP Support var det okej.

Ha en bra dag, bara du kan väkleda mig till ovan.

LB

1: kontrollpanel 2: prestanda info....och -verktyg 3: avancerade verktyg från menyn på vänster sida 4: öppna tillförlitlighet och prestanda 5: klicka på tillförlit- och vad håller jag på med nu , finns ju snabbkommando för detta men orkar inte leta upp papperet, men skriv i sökfältet i startmenyn "tillförlitlighets- och prestanda info" i hjälp och support har jag skrivit ut alla kortkommando som finns. Ha det gott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vet inte, det handlade ju bara om varför den avinstalerade språkpaket, och det ståt det välan ingey om.

Tack ändå.

LB

Vad jag förstått så är det inte bara på min dator som den titt och tett avinstalerar språkpake,detta kan man ju se i systemåterställningen.

Vet någon varför detta sker ???, och kommer detta att korigeras när servpack 2 kommer ut ??

LB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...