Gå till innehåll

GADGET


Alexander.gbg

Recommended Posts

Hej!

Klantigt nog installerade jag en extra standardklockan (analog rund urtavla) och fick alltså två. När jag försökte ta bort den ena försvann båda från "Sidebar" och dessutom avinstallerades originalet från min gadgets-samling. Otroligt klantigt, nybörjarorutin, förhastat knapptryckande, jag erkänner!

HUR FÅR JAG TILLBAKA DEN FINA ORIGINAL STANDARDKLOCKAN? Har sökt på Vista-DVD, nätet osv...

Mvh Alexander :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Tack för svaret! Min version är på engelska, Vista Business, hittar självklart kontrollpanelen men inte:

Egenskaper för windows sidpanelen... "Återställ gadgets som installerats med windows"...

Mvh Alex

Då får någon annan hjälpa till, eftersom jag har inte har tillgång till någon engelsk Vista just nu, och någon MUI finns ännu inte till SP2 vad jag vet!

Ett tips är att du slår på "Klassisk vy" i kontrollpanelen.... kan vara lättare att hitta rätt då!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...du kan ju alltid installera svenskt språkpaket om du vill... har för mig att man har tillgång till det i "Business"! Det är ju bara ett knapptryck och en omloggning för att ändra språk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Tack för svaret! Min version är på engelska, Vista Business, hittar självklart kontrollpanelen men inte:

Egenskaper för windows sidpanelen... "Återställ gadgets som installerats med windows"...

Mvh Alex

Högerklicka på sidebarens bakgrund alternativt Sidebar ikonen nere i medelandefältet, välj Properties, ett fönster öppnas, knappen längst ner är det i det fönstret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...