wickedlester Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Hej Varför får bakgrundsbilden en dålig kvalite samt tenderar att bli lite pixlig när jag sätter den som skrivbordsunderlägg? Bilden är ren och fin. Någon annan som har märkt av detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Vilken upplösning kör du med på skärmen? och vilken upplösning är bilden i? Liten upplösning på bilden tenderar att bli pixlig/suddig på hög skärmupplösning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wickedlester Posted June 17, 2009 Author Share Posted June 17, 2009 Vilken upplösning kör du med på skärmen? och vilken upplösning är bilden i?Liten upplösning på bilden tenderar att bli pixlig/suddig på hög skärmupplösning. Så dum är jag inte kör oftast med högre upplösning än vad som behövs och sätter inställning som anpassad... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 I så fall är det väldigt märkligt. Kan bara säga att jag inte har det problemet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts