Gå till innehåll

webbläsare Firefox vs IE


kontakten

Recommended Posts

Ja men Nej. Det är inte värt besväret för att "spara utrymme" då det tar så väldigt lite. Det är mer om du är lite allergisk mot IE eller om du är extremt pedant och nojjig över att ha onödiga saker som det kan vara intressant. Men det är faktiskt, tyvärr, så att det fortfarande händer någon om året att man trillar över någon sida som inte funkar så bra med något annat än IE och de få gångerna kan det kanske vara bra att ha det liggandes där. Det är dock ett allt mer sällsynt problem.

Gratulerar till ett utmärkt självständigt val föresten, du kommer inte att ångra dig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket av Windows bygger på Internet Explorer och att ta bort den helt ur systemet går helt enkelt inte. I Windows 7 kan man dock ta bort en del av läsaren men ändå inte helt. Bara ha den liggandes i datorn, jag har min kvar men använder en annan läsare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket av Windows bygger på Internet Explorer och att ta bort den helt ur systemet går helt enkelt inte. I Windows 7 kan man dock ta bort en del av läsaren men ändå inte helt. Bara ha den liggandes i datorn, jag har min kvar men använder en annan läsare.

Tack för svaren!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...