Sunshine Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Västerbotten har just nu det varmaste/finaste vädret i helgen. Just nu kl. 20..05 är det +26° i skuggan och helblå himmel! Vad mera kan man önska sig? VÄLKOMNA UPP PÅ EN SOLSEMESTER! Mvh// sun-shine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Det är alldeles tillräckligt varmt här nere i Skåne också kan jag meddela. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted June 26, 2009 Author Share Posted June 26, 2009 Det är alldeles tillräckligt varmt här nere i Skåne också kan jag meddela. Hela B-Vik hälsar, liksom jag till er! Hoppas vi ses! Ha det gott i värmen. Med mycket vänliga hälsningar Kjell/sunshine. PS: Murre/Maurits vet vem jag är!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Göteborg också. Skulle vilja ha ett riktigt åskväder nån kväll. Älskar åska på kvällen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts