Appcon Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Har installerat om Elements 7sv (by default) en andra gång och kan nu inte aktivera igen med samma serienummer. Jag har nu 30 provdagar att lösa problemet. Har - utan framgång - försökt hitta lösningen mha ADOBE men tiden bara går. Kan jag hitta lösningen i registret, eller? Kollar man runt på ADOBE så är det ett mycket känt problem som beskrivs sida upp & siiida ner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Prova ringa adobes linje för produktaktivering: 020-028 57 14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Testa detta annars.. det kan va lite lurigt med pse Link to comment Share on other sites More sharing options...
aok Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Va bull.. Men vad säger dom hos kundtjänst då? att det e ditt eget fel eller? Har du instalerat på en helt ny fräsh windowsinstalation eller är det bara pse som är ominstalerat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Appcon Posted July 10, 2009 Author Share Posted July 10, 2009 Har nu i detalj tragglat igenom ADOBEs "ta-bort-PSE-instruktioner" samt (med andan i halsen) kört registerstädning. Och se, nu funkade det att installera & aktivera. Alltså fallet är löst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts