qrizze Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 Startade datorn nyligen och upptäckte att ikonerna volym, nätverk och strömförsörjning är borta nere vid klockan. Vet att man kan avaktivera de och gick in och kollade ifall de var de. Vad jag ser så kan jag inte ens aktivera de. Har även startat om datorn. Men inget resultat. Jag kör windows vista home premium sp2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 Prova dom här registerfixarna... i tur och ordning... med omstart och test efter varje! RestoreTrayIconStream.reg Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\TrayNotify] "IconStreams"=- "PastIconStreams"=- RestoreTrayIcons.reg Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer] "HideSCAVolume"=- "NoTrayItemsDisplay"=- "HideSCANetwork"=- "NoAutoTrayNotify"=- "HideClock"=- "HideSCAPower"=- [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer] "HideSCAVolume"=- "NoAutoTrayNotify"=- "HideSCANetwork"=- "NoTrayItemsDisplay"=- "HideClock"=- "HideSCAPower"=- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qrizze Posted July 9, 2009 Author Share Posted July 9, 2009 tackar för snabba svaret men behövde inte filerna. datorn hängde sig. så slog av den och efter omstarten så fanns alla ikoner där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts