Jack Bauer Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Har försökt få tag i nya Live Movie Maker, men inte lyckats. Enda som jag hittar är en beta version.Men det skall väl vara klart nu. Någon som vet vart man hämtar ner det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Har försökt få tag i nya Live Movie Maker, men inte lyckats.Enda som jag hittar är en beta version.Men det skall väl vara klart nu. Någon som vet vart man hämtar ner det? msn.se...kommer upp när du installerar msn som man såklart inte behöver välja.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Bauer Posted August 6, 2009 Author Share Posted August 6, 2009 msn.se...kommer upp när du installerar msn som man såklart inte behöver välja..Men det kommer inte upp något Live Movie Maker.Kan detta bero på att jag redan har Live Messenger installerat på datorn? Skall man avinstallera messenger och installera om det för att komma åt Live Movie Maker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 Ej för XP, enligt Wikipedia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Bauer Posted August 7, 2009 Author Share Posted August 7, 2009 Ej för XP, enligt Wikipedia.Aha, så enkelt var det Får köra vidare med Video Studio då Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts