Snoffa Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 hej. försöker ladda hem svenska språkfilerna till win 7 ultimate. Men windows update vill inte lista några språk alls. Finns det en alternativ sida som man kan ladda ifrån? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Är det Windows 7 RTM det avser? Det har inte släppts några språkpaket på Windows Update ännu... finns bara på TechNet och MSDN ännu, vad jag förstår. Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted August 10, 2009 Author Share Posted August 10, 2009 ok då har vi svaret där tack för snabbt svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted August 27, 2009 Author Share Posted August 27, 2009 Istället för att skapa ett nytt ämne så gör jag en dubbelpost här. Hur går det med svenska språkfiler ? Finns dom fortfarande bara på TechNet och MSDN ännu? Är de sagt när dem finns tillgänglig via update? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Istället för att skapa ett nytt ämne så gör jag en dubbelpost här.Hur går det med svenska språkfiler ? Finns dom fortfarande bara på TechNet och MSDN ännu? Är de sagt när dem finns tillgänglig via update? Jag kollade just och jag ser 35 språk på WinUpdate. (Sen förstår jag iofs inte behovet att ha svenskt gränssnitt på OS) /Gunnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted August 27, 2009 Author Share Posted August 27, 2009 (edited) Okey då får jag kika på detta när jag kommer hem då. (jag vill ha svenskt gränsnitt då jag har väldigt svårt för engelska helt enkelt) Edited August 27, 2009 by Snoffa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts