lissis Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 i datorns hälsorapportbeskrivning får jag upp att : tjänsten workstation har stängts av felaktigt. programfel : slutkod 0 och anmodan att starta om tjänsten Hur gör jag det , vart går jag in och åtgärdar det ??? Hjälp !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarru Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 Enklast kanske: Kontrollpanelen/Administrationsvertyg/Tjänster > Workstation finns långt ner i listan > Dubbelklicka på Workstation > Startmetod >"Starta automatiskt" tex. och spara. Starta Om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 (edited) Kontrollpanelen/Administrationsverktyg/Tjänster... skrolla ner till "Workstation" och högerklicka på den... starta tjänsten och se till att startmetoden är satt till Automatisk! Edited August 10, 2009 by e-son Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts