bornor Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Jag har sedan januari testat och kört både betan och RC:n av Win7 64 bit och är mycket nöjd. Hittills har jag installerat Win 7 "rent". Min fråga nu är; går det att uppgradera min Vista x64 till Win 7 x64 RC eller måste jag göra en "ren" installation. Är det någon som har testat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Det går alldeles utmärkt att uppgradera Vista x64 till Windows 7 RC x64. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bornor Posted August 11, 2009 Author Share Posted August 11, 2009 Det går alldeles utmärkt att uppgradera Vista x64 till Windows 7 RC x64. Tack Stenis för ett snabbt svar, Jag ska omgående testa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
micke61 Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Tack Stenis för ett snabbt svar, Jag ska omgående testa. går det också att uppgradera från vista 64 svensk till w7 engelsk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 går det också att uppgradera från vista 64 svensk till w7 engelsk Nej, det går endast att uppgradera till samma språkversion. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts