Gå till innehåll

Gratis Windows 7 rtm ultimate


norsen

Recommended Posts

Hej.

Finns det någon, som varit windows 7 beta-testare, och som också laddat hem en gratiskopia ??

Hur går detta till ?

Via Ms connect, eller Technet ??

Gäller det alla beta-testare ?

På min connect finns ingen win7 beta test tråd !

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon, som varit windows 7 beta-testare, och som också laddat hem en gratiskopia ??

Hur går detta till ?

Via Ms connect, eller Technet ??

Gäller det alla beta-testare ?

På min connect finns ingen win7 beta test tråd !

Välkommen till forumet!

Har du varit med i Beta programmet och eller Mini-beta programmet, så har du fått ett mail med instruktioner hur du får tillgång till en RTM kopia. Om ja, finns kopian att hämta på Connect. Du ser via Din instrumentpanel och Windows 7 Beta Program.

För att hämta RTM från TechNet måste du ha en prenumeration.

Redigerad av Japanmannen
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

Finns det någon, som varit windows 7 beta-testare, och som också laddat hem en gratiskopia ??

Hur går detta till ?

Via Ms connect, eller Technet ??

Gäller det alla beta-testare ?

På min connect finns ingen win7 beta test tråd !

mvh

Om du är berättigad till en gratiskopia, så har du fått ett mail från microsoft med anvisningar och länkar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att överförtydliga, bara för att man laddat ner och testat RC versionen så är man inte en betatestare i den mening att man

anses som testare av Microsoft.

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen till forumet!

Har du varit med i Beta programmet och eller Mini-beta programmet, så har du fått ett mail med instruktioner hur du får tillgång till en RTM kopia. Om ja, finns kopian att hämta på Connect. Du ser via Din instrumentpanel och Windows 7 Beta Program.

För att hämta RTM från TechNet måste du ha en prenumeration.

Hej.

Jag har laddat hem en win7 beta 64-bit 2009-02-01 via Ms hemsida, således ej någon rc.

Har ej fått något mail från MS med inloggningsuppgifter.

Har endast ms connect id som man måste ha då man tar hem kopian, samt en win7 key.

I min Ms connect intrumentpanel finns ingen windows 7 beta Program länk.

Kan givetvis vara så att jag inte anses vara behörig eller är det så att man får vänta ett tag på sin tur?

Har du eller någon i forumet laddat hem en gratis win7 rtm fungerande kopia som tack för att ni ställt upp som beta-testare ???

Tacksam för svar.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

Jag har laddat hem en win7 beta 64-bit 2009-02-01 via Ms hemsida, således ej någon rc.

Har ej fått något mail från MS med inloggningsuppgifter.

Har endast ms connect id som man måste ha då man tar hem kopian, samt en win7 key.

I min Ms connect intrumentpanel finns ingen windows 7 beta Program länk.

Kan givetvis vara så att jag inte anses vara behörig eller är det så att man får vänta ett tag på sin tur?

Har du eller någon i forumet laddat hem en gratis win7 rtm fungerande kopia som tack för att ni ställt upp som beta-testare ???

Tacksam för svar.......

Detta gäller officiella betatestare och inte dem som har laddat ner beta från Microsoft hemsida. Det är tyvärr helt olika

// rancor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...