Gå till innehåll

Sys fader svarar ej


Olof2

Recommended Posts

Hej!

Verkar som nedsläcknings funktionen innan avstängning av XP inte riktigt vill fungera i din dator.

Kan ju vara så att den berörda filen/filerna har blivit skadade eller oavsiktligt borttagna.

Prova med att köra Systemfilsgranskaren i kommandotolken sfc /scannow , verktyget kräver dock att du har samma servicepack version på installations-skivan, som den installation av servicepack som också finns i datorn.

(Fade = engelskans ord för mattas av / tona bort.)

Redigerad av Opptokoppter
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Verkar som nedsläcknings funktionen innan avstängning av XP inte riktigt vill fungera i din dator.

Kan ju vara så att den berörda filen/filerna har blivit skadade eller oavsiktligt borttagna.

Prova med att köra Systemfilsgranskaren i kommandotolken sfc /scannow , verktyget kräver dock att du har samma servicepack version på installations-skivan, som den installation av servicepack som också finns i datorn.

(Fade = engelskans ord för mattas av / tona bort.)

Det är helt riktigt jag får inte den funktionen att fungera.Jag ska testa att köra det programet.Jag tror att jag har kört det för ett tag sedan,det sökte igenom datorn när den var klar bara försvann programet, utan att tala om vad den hittade. Redigerad av Olof2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...