Jump to content
alltomwindows.se fyller 20 år! ×

Sys fader svarar ej

Olof2

Recommended Posts

Hej!

Verkar som nedsläcknings funktionen innan avstängning av XP inte riktigt vill fungera i din dator.

Kan ju vara så att den berörda filen/filerna har blivit skadade eller oavsiktligt borttagna.

Prova med att köra Systemfilsgranskaren i kommandotolken sfc /scannow , verktyget kräver dock att du har samma servicepack version på installations-skivan, som den installation av servicepack som också finns i datorn.

(Fade = engelskans ord för mattas av / tona bort.)

Edited by Opptokoppter

Hej!

Verkar som nedsläcknings funktionen innan avstängning av XP inte riktigt vill fungera i din dator.

Kan ju vara så att den berörda filen/filerna har blivit skadade eller oavsiktligt borttagna.

Prova med att köra Systemfilsgranskaren i kommandotolken sfc /scannow , verktyget kräver dock att du har samma servicepack version på installations-skivan, som den installation av servicepack som också finns i datorn.

(Fade = engelskans ord för mattas av / tona bort.)

Det är helt riktigt jag får inte den funktionen att fungera.Jag ska testa att köra det programet.Jag tror att jag har kört det för ett tag sedan,det sökte igenom datorn när den var klar bara försvann programet, utan att tala om vad den hittade. Edited by Olof2