MrBigSpender Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Hej, Mitt register är inte riktikt OK! i Vista. Finns det något bra program för att rensa i registret (gärna gratis)? Är det OK! att köra ett sånt program? /Håkan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yassin_2999 Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Hej,Mitt register är inte riktikt OK! i Vista. Finns det något bra program för att rensa i registret (gärna gratis)? Är det OK! att köra ett sånt program? /Håkan Jag kan rekommendera CCleaner www.ccleaner.com Freeware Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margrehte Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Ccleaner är toppen och har diskuterats här i forumet, skriv ccleaner i sökrutan, bra tips jag fick var att bocka ur " historia och senast inskrivna urler när man vill spara besökta webbplatser, och i ccleaner kan man ochså välja från vilka platser man vill ha/spara kakor, att det är på svenska är stort plus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opptokoppter Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Vilken är anledningen till att du misstänker registret..Vill du beskriva lite närmare om orsaken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts