Gå till innehåll

Gratisversion av W7


Silenz

Recommended Posts

Om man bortser från RTM-versionen som det inte finns någon nyckel till, vilken version är den nyaste annars av RC-versionen?

Tänk på att du inte kan ladda ner RC-versionen längre men har du den på en skiva eller motsvarande så utnyttja den och gör uppdateringar (Windows Update) efter installationen.

Men jag förstår inte vad du menar med att det inte finns någon produktnyckel till RTM-versionen. De som har haft möjlighet att ladda ner RTM har ju också fått nyckel.

Sedan fattar jag inte helelr vad du menar med senaste RC-versionen. Det finns BARA en RC-version och BARA en RTM-version.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis som ovanståente "talare" nämner så finns det bara en RC... de andra byggen som läckt på diverse torrentsajter är inte officiella och inte alla gånger stabila.

RC finns inte längre att ladda hem, men känner du någon som kan ge dig en kopia så är det tämligen lätt att få tag på en lagligt nyckel. De har t.o.m funnits publicerade på detta forum.

Så mitt råd till dig: leta på mindre seriösa sidor efter Windows 7 RC Bygge 7100. Med lite letande här inne kan du kanske hitta nycklarna... om inte kanske någon delar med sig av sin... vi som använder en laglig RTM har säkert en RC-nyckel att ge dig.

Mange

Redigerad av Manneman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...