JoWa Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 (edited) Hej, Har nyligen installerat senaste Skype (4.1.0.166) i två datorer. I den ena (med ett helt nytt Skype-konto) dyker det ibland upp en ruta då programmet öppnas. Den kan se ut som på bilden: Jag kan inte hitta någon inställning för detta. Går det att bli av med dessa uppoppande rutor? I min dator visas inga sådana rutor Edited May 25, 2010 by JoWa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 Hej JoWa Jag har haft skype en längre tid och detta som du beskriver är någon nyhet vad det verkar i den nyaste versionen... Är säkert för att uppmärksamma nya funktioner för dom som inte haft skype förut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted September 14, 2009 Author Share Posted September 14, 2009 Hej Guiden, Ja, jag misstänker att det är ett slags välkomsthälsning, då rutorna dyker upp för den nya användaren, men inte för mig, som har haft Skype ett tag. Bara att vänta på att de skall försvinna…? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 (edited) Tror det ska gå bra att bli av med dem om du klickar ur dessa två rutor: Edited September 14, 2009 by si3rra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted September 14, 2009 Author Share Posted September 14, 2009 Tack si3rra, verkar som det var lösningen. Det märkliga är att den första rutan var markerad också i min Skype, men jag fick inga tipsrutor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted May 25, 2010 Author Share Posted May 25, 2010 Efter uppdatering till 4.2.0.169 visas en meddelanderuta då Skype öppnas. Alla meddelanden är avmarkerade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 Får också upp den skiten.... mycket irriterande! Särskilt då jag faktiskt betalar fast telefoniabonnemang sedan flera år...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts