e-son Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 http://www.idg.se/2.1085/1.253728/firefox-...t-som-windows-7 Mjoo... kan dom rensa upp röran i gränssnittet, och kanske se till så man inte MÅSTE ha 148 tillägg, så kanske till och med JAG kan tänka mig att byta "default browser"...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Byta till Opera menar du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted September 23, 2009 Author Share Posted September 23, 2009 Byta till Opera menar du? Jag har faktiskt ungefär samma invändningar mot Opera... en jäkla röra i gränssnittet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 I sanning en jäkla röra… PD (ta bort personliga data), IE (öppna sidan i IE) och SS (supersäker) är specialknappar som LeoniAquila har gjort. Till vänster om fliken syns inloggningsknappen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted September 23, 2009 Author Share Posted September 23, 2009 I sanning en jäkla röra Jovisst... men hur många "år" tog det att bygga om den till det där? Jag är mer för "Hit ´n Go"! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Jag utgick ifrån en ini-fil jag fick av LA, och har sedan anpassat den efter mina önskemål. Allt finns i ini-filen, så jag behöver inte göra om anpassningen vid nyinstallation av Opera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts