Gå till innehåll

32" full-HDTV som bildskärm


Hans42

Recommended Posts

Jag köpte en 32" Philips LCD-TV med fuull HD-upplösning. Rätt häftig som bildskärm. Men efter ett tag tyckte jag att datorn (desktop) blivit litet slöare. Den klarar inte av att köra Google Earth i helskärm t ex.

Nu är det ingen häftigare Desk top som jag har förståss. Men när jag återgår till min Fujitsu Siemens 22" skärm så snurrar datorn på som vanligt.

Är det bättre grafikkort som gäller eller kanske helt ny burk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte en 32" Philips LCD-TV med fuull HD-upplösning. Rätt häftig som bildskärm. Men efter ett tag tyckte jag att datorn (desktop) blivit litet slöare. Den klarar inte av att köra Google Earth i helskärm t ex.

Nu är det ingen häftigare Desk top som jag har förståss. Men när jag återgår till min Fujitsu Siemens 22" skärm så snurrar datorn på som vanligt.

Är det bättre grafikkort som gäller eller kanske helt ny burk?

Hej!

Ser ut som att DU Måste ändra inställningar i Hz. Prova att ändra, det finns 1 antal att välja bland. Ev. kan det räcka med att ändra från XX-Hz till XX-Hz, kontrollera vad grafikkortet tillåter för Hz.

Det enda jag nu kan svara på.

Mvh//Sunshine

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...