boxxen Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 har jag ha missat nåt, hur gick det i tävlingen. "Gissa datumet då Windows 7 kommer att bli klart " mvh boxxen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 CGD prickade in rätt datum! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boxxen Posted October 12, 2009 Author Share Posted October 12, 2009 ja då hade jag missat nått grattis till CGD mvh boxxen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Tackar boxxen. Stenis lovade en överraskning och jag är allt lite nyfiken på vad det kan vara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Jag har fortfarande inte fått iväg paketet som har stått här och samlat damm ett bra tag nu. Jag får ta mig i örat och skicka iväg det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jens.p Posted November 1, 2009 Share Posted November 1, 2009 Jag har fortfarande inte fått iväg paketet som har stått här och samlat damm ett bra tag nu. Jag får ta mig i örat och skicka iväg det! Har du glömt att skicka det... lätt hänt. Sedan tillhör det god ton att tala om vad CGD vann?! jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts