Turbo Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 Jag stoppar i kortet och det startar upp men startar om igen. Sedan kommer blåskärm och game over. Blåser på USB-minnet men inget damm. Starta upp igen .. samma sak. Lagras det i minnet när jag gör så? Kan det va virus? Snart sparkar jag datorn. Tacksam för hjälp Quote
Sunshine Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 Jag stoppar i kortet och det startar upp men startar om igen. Sedan kommer blåskärm och game over. Blåser på USB-minnet men inget damm. Starta upp igen .. samma sak. Lagras det i minnet när jag gör så? Kan det va virus? Snart sparkar jag datorn. Tacksam för hjälp Vilket kort? Kanske bättre beskrivning, så kan Du få snabbare hjälp! Quote
PCfreak Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 Jag stoppar i kortet och det startar upp men startar om igen. Sedan kommer blåskärm och game over. Blåser på USB-minnet men inget damm. Starta upp igen .. samma sak. Lagras det i minnet när jag gör så? Kan det va virus? Snart sparkar jag datorn. Tacksam för hjälp Är det i Win 7 eller? Kortet = USB-minnet?? Har samma (nästan) problem med mitt USB minne i windows 7. Men de är helt nytt så ja gissar på att Win 7 inte klarar av USB minnen, än. Quote
gsb Posted October 14, 2009 Posted October 14, 2009 Jodå, Win 7, klarar USB-minnen... Men jag håller med Sunshine, bättre beskrivning tack. Quote
Recommended Posts