zinga Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Hej! Som ovan!! finns det något program som ser Eisa recovery partion, och som kan bränna den till DVD?? så kan jag formatera HDD och lägga in WIN 7, och ha möjlighet att återskapa fabriksinställningen igen. någon som vet?? /Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Det brukar följa med ett program med datorn som man använder för att göra recovery-skivor. Kolla i manualen och på informationssidor om datorn på datortillverkarens webbplats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zinga Posted October 23, 2009 Author Share Posted October 23, 2009 Det brukar följa med ett program med datorn som man använder för att göra recovery-skivor. Kolla i manualen och på informationssidor om datorn på datortillverkarens webbplats. Hej! Jag har en samsung och enligt vad jag förstår så kan jag bara göra en ny recovery pertion till HDD, men jag ska kolla lite bättre. Tack för svaret Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts