Gå till innehåll

Explorer


Harpan

Recommended Posts

Hej!

Efteratt ha testa den nya funktionen i windows 7, att låt två fönster dela på skärmutrymmet genom att dra dem åt varsitt håll låste sig datorn.

Öppnade aktivitetshanteraren och avslutade aktivitet, när jag nu ska öppna explorer blir den endast synlig med liten bild under explorermappen nere

i aktivitetsfältet.

Försöker jag öppna den "flyger" den ut och lägger sig ej synlig till höger i skärmen, nytt klick och den far tillbaks till explorer mappen.

Förmodligen hur lätt som helst att fixa, men inte för en dataanalfabet som jag.

Tacksam om någon kan hjälpa mig, lösa detta, så jag kommer ut på nätet igen från min egen dator.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är lite osäker på exakt vad du försöker beskriva men det kanske är så att ditt Windows är inställt på att använda 2 skärmar sida vid sida och Explorer far över till den andra skärmen (du kanske har en TV ansluten till datorn?).

Du kan iaf prova att högerklicka på skrivbordet och välja Screen resolution / skärmupplösning och sedan på Multiple Displays / Flera skärmar (?) kontrollera att det är ställt på att endast visa skrivbordet på skärm 1.

Redigerad av Nicklas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...