Karin Johansson Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Hur sätter man på Aero i Windows 7 , hur kan man se att man har den på och använder den? och min andra fråga är alla säger win 7 är så snabb men det går så långsamt hos mig så det inte är klokt finns det något sätt att snabba upp den lite ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 (edited) Är INTE Aero aktiverat? Här behövs det dock inte. Är aktiverat! Ang. Snabb, har dock inte inte märkt någon snabbare W7 än vad Vista är! Ingen skillnad här dock. Edited November 14, 2009 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 14, 2009 Share Posted November 14, 2009 Hur sätter man på Aero i Windows 7 , hur kan man se att man har den på och använder den? och min andra fråga är alla säger win 7 är så snabb men det går så långsamt hos mig så det inte är klokt finns det något sätt att snabba upp den lite ? Innan någon kan svara på varför det går segt i din dator måste du presentera mer i detalj vad du har för dator. Specificera ditt system så ska du få se att tipsen och hjälpen kommer. Här aktiverar du AERO om du har stöd för det: Kontrollpanelen\Utseende och anpassning\Anpassning\Fönsterfärg och utseende Bocka i rutan "Aktivera genomskinlighet" Magnus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Använd de inbyggda felsökarna i Windows 7, sök upp "Felsökning"i startmenyn och klicka på "Visa Aero-effekter" så kommer detta problem att analyseras. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts