Manneman Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 För er som spelar mycket så är Modern Warfare 2 ett givet kort... eller hur? För Er som spelar sällan så är detta ett måste! En riktig 10 poängare som ger action för pengarna. En av banorna spelar man en Undercover CIA-agent som deltar i ett terrordåd. Jag blev skitförbannad men man inser snabbt att det är en nyckelhändelse i spelet. Enligt intervjuer med spelutvecklarna så ville dom låta spelaren uppleva hur det är att vara "på andra sidan" under en kort stund. Utan tvekan Årets Spel 2009 Magnus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gero Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 För er som spelar mycket så är Modern Warfare 2 ett givet kort... eller hur? För Er som spelar sällan så är detta ett måste! En riktig 10 poängare som ger action för pengarna. En av banorna spelar man en Undercover CIA-agent som deltar i ett terrordåd. Jag blev skitförbannad men man inser snabbt att det är en nyckelhändelse i spelet. Enligt intervjuer med spelutvecklarna så ville dom låta spelaren uppleva hur det är att vara "på andra sidan" under en kort stund. Utan tveka Årets Spel 2009 Magnus Kunde inte sagt det bättre själv... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boxxen Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 testa spelet hos en kompis på ps3, och jag kan inte annat än hålla med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 15, 2009 Author Share Posted November 15, 2009 Riktigt imponerad över grafiken på PC-versionen. Även om sen spelet är väldigt linjärt så är det ändå svettigare i handflatorna efter en timmes spel än i mitt förra favoritspel, Operation Flashpoint 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boxxen Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 (edited) sen tycker jag att det är svårt att spela med handkontroller, när man är van att spela pc spel med mus och tangentbord men spelet var super jag spelar nu AA3, gratis är gott http://www.americasarmy.com/aa3.php men spelat har inte riktigt samma klass som Modern Warfare 2 Edited November 15, 2009 by boxxen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted November 21, 2009 Author Share Posted November 21, 2009 ... så, då var det färdigspelat. Helt klart valuta för pengarna. Nu ska man köra om det och finslipa några av banorna. Rekommenderas varmt! Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobias84 Posted November 21, 2009 Share Posted November 21, 2009 Helt fantastiskt spel, har spelat PC versionen, vilken grafik! så kul! fast var lite väl kort tycker jag. men annars bra, slutar med en riktig cliffhanger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts