Sunshine Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 (edited) God eftermiddag! Jag har lyckats hitta diskettstationen med USB-anslutning. Trots många försök så vill inte datorn starta med denna i uppstartläge. Har det nyaste ver av BIOS A07, har alla parametrar inställda i BIOS för att starta upp med USB i, men ej! F12=bootmanager där jag får välja vilken enhet som skall köras ifrån. Skulle vara skoj att få igång, har nämligen hittat ett antal gamla disketter som jag skulle vilja prova. I OSét är det dock inget problem, där finns diskettstationen. Mvh// Sunshine Edited November 17, 2009 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Har du provat med någon annan usb-enhet... typ ett vanligt flashminne? Så du vet säkert att den bootar från usb, alltså! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted November 17, 2009 Author Report Share Posted November 17, 2009 (edited) Fibblade i BIOS och fick till det, men fråga INTE hur jag gjorde! I´m really happy Nu funkar även min startdiskett från 010126, homemade by ME!!!!!!! Edited November 17, 2009 by Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts